پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150258
منوي آشپزي داعش+عکس
تاریخ انتشار : 1393/11/01 07:48:43
نمایش : 1444
گروهک تروريستي داعش اين بار اقدام به آموزش آشپزي و گياه خواري براي عناصر خود کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سايت رسمي گروهک تروريستي داعش اخيرا اقدام به آموزش آشپزي براي عناصر خود در ميدان هاي جنگ کرده است و جالب آنجاست که براي گياه خواران خود نيز منوي غذايي ويژه معرفي کرده است.

مؤسسه الزوراء که از مراکز رسانه اي متعلق به داعش است و توسط زنان اداره مي شود مدتي است که در قالب برنامه اي با عنوان " دستور پخت هايي براي شيرهاي جبهه ها " اقدام به آموزش آشپزي زنان عضو مي کند تا از آنها براي تغذيه مردان اين گروه تروريستي بهره ببرند.

برخي از اين دستورپخت ها متعلق به رژيم غذايي گياه خواران است که به نظر مي رسد براي افراد غيربومي و اروپايي عضو گروه باشد. آموزش پخت برنج با سبزيجات آخرين دستورپختي است که بر روي سايت داعش قرار گرفته است.

گردانندگان سايت در تبليغ اين غذا نوشته اند: يک غذاي اشتها آور براي آناني که کاملا گياه خوارند.

 
منوي آشپزي داعش+عکس


در پايان نيز از زنان به اصطلاح مجاهد خواسته شده در حد امکان اين غذاها را براي مجاهدان تهيه و آماده کنند و از خداوند خواسته اند آنان را با خوردن اين غذاها موفق و پيروز بگرداند.

جالب توجه اينکه اين دستورپخت ها با استقبال گسترده کاربران عضو و هوادار داعش مواجه شده است. ابوعدي المهاجر يکي از اعضاي تروريست اين مجموعه ضمن استقبال از موضوع خواستار اضافه شدن صدا و تصوير به اين آموزش ها شده و نوشته است: پختن همه اين غذاها را امتحان کردم اما هيچ يک موفقيت آميز نبود اميدوارم صدا و تصوير را هم اضافه کنيد !
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html